PDA

View Full Version : Chiney wine chiney wine

Sammyboy RSS Feed
25-11-2015, 01:30 AM
An honorable member of the Coffee Shop Has Just Posted the Following:

let me tell unnu dis dutty stinking chiney gyal fi name call geisha fi married to some singapore pastor and try preach pure livity and goodness to the ppl dem in babylon by mix up with elephantman, tony and wyclef weh dem some dutty niggers singing pure slack chune and slack video fi try and save the evil people dem inna babylon an eediot move deh. Seen? Unnu know seh the only way to the path of rightousness and live a good and clean livity and to save the people dem from babylon need dem preach and praise the higher up power. Suh seh I and I dem need fi preach and call out jah name and nuh involve in dem dutty livity with dem gyal a skin out pan di floor and bare dem cratches fi video light. Seen?

Dem a try link up with massive B sound system fi make one fuckery of a dancehall chune weh any single artist can make hundreds of dancehall chune inna year what mek she tink dis dancehall chune a gwan put her up in di spotlight to stardom? Seen? Nuh chat nuh pree dis video fi put her dung inna dutty category and show di world how singapore produce one bagga dutty hypocrite and fake church. Unnu agree raise your gun finger. Bullet!

Click here to view the whole thread at www.sammyboy.com (http://www.singsupplies.com/showthread.php?220564-Chiney-wine-chiney-wine&goto=newpost).